6.3 C
București
14 noiembrie, 2024

Un gigant german de fashion anunţă că a crescut peste aşteptări în România

Gigantul german de fashion Zalando după 2 ani de la lansarea pe piaţa locală: Am crescut peste aşteptări în România şi continuăm să ne extindem. Vrem să avem mai multe colaborări cu branduri locale, anunţă Ziarul Financiar.

Zalando, una dintre cele mai mari platforme online de fashion din Europa, a reuşit să obţină rezultate peste aşteptări pe piaţa din România în cei doi ani de prezenţă pe plan local, în condiţiile în care românii, deşi atraşi de preţuri reduse şi discount-uri pentru achiziţii din mediul online, preferă în acelaşi timp produse de calitate de la branduri cunoscute, conform unui studiu realizat de companie pe piaţa autohtonă. Retailerul online oferă pe plan local o gamă variată de aproximativ un milion de produse de la peste 600 de branduri, inclusiv de la câteva branduri româneşti, având în plan să extindă colaborările cu parteneri locali.

„Este un obiectiv puternic pentru următoarele luni să localizăm mai mult oferta. Avem un program de parteneriat prin care brandurile pot vinde nu doar pe piaţa locală, ci îi putem sfătui şi care sunt pieţele unde ar trebui să se extindă când brandul ar trebui să se internaţionalizeze. Noi numim acest proces internaţionalizare,” a explicat Daniel Rogiński, director general în cadrul Zalando pentru regiunea Europei Centrale şi de Est. El a fost prezent în cadrul unei întâlniri cu presa din România.

În prezent, Zalando colaborează cu câteva branduri româneşti, printre care se numără Divalo, Ancuţa Sarca şi Ioana Ciolacu.

Gigantul german oferă un serviciu de fulfillment numit ZEOS, care este o soluţie logistică special concepută pentru brandurile din domeniul modei. “Dacă sunt un brand şi aş vrea să încep să vând în Europa, pot trimite stocul într-un singur depozit Zalando şi apoi Zalando va prelua literalmente totul legat de procesarea comenzilor, de picking, packing, trimiterea către clienţi, retururi, ş.a.m.d. De asemenea, Zalando se va asigura că stocul va fi distribuit corespunzător în Europa astfel încât să se asigure că, spre exemplu, clienţii din Spania vor primi comenzile la timp, Practic, folosim exact aceleaşi soluţii pe care le utilizăm pentru businessul făcut de Zalando, însă le oferim acum şi partenerilor”, a explicat Rogiński.

La nivel european, Zalando are 50 de milioane de clienţi activi (care au comandat cel puţin o dată în ultimele 12 luni) în 25 de pieţe, colaborează cu peste 6.000 de branduri şi vânzări în valoare de 14,6 miliarde de euro în 2023. În al treilea trimestru al acestui an, veniturile companiei, listată la bursa de la Frankfurt încă din 2014, au crescut cu 5,0% până la 2,4 miliarde de euro.

Întrebat de ZF despre rezultatele şi performanţa businessului Zalando din România, Daniel Rogiński nu a putut oferi date concrete: „În ceea ce priveşte rezultatele din România, pentru că aş vrea să răspund foarte transparent, performanţa din România este cu mult peste aşteptările noastre foarte optimiste pe care le-am făcut înainte de a intra pe piaţă, şi nu există nimic ce mi-ar plăcea mai mult decât să împărtăşesc aceste date, cât de mult succes avem. Însă nu putem face asta, avem anumite obligaţii faţă de investitori şi bursă.”

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE

ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

ieri, 22:27

ieri, 22:22

ieri, 19:01

ieri, 16:36

ieri, 16:04

ieri, 17:54

ieri, 14:58

ieri, 14:42

Sursa: https://www.mediafax.ro/economic/un-gigant-german-de-fashion-anunta-ca-a-crescut-peste-asteptari-in-romania-22554741

Ultimă oră

Același autor