O forţă nouă intră în joc la alegerile prezidenţiale americane: Generaţia Z, care numără peste 40 de milioane de alegători, dintre care 8 milioane votează pentru prima dată.
Iar TikTok joacă un rol crucial în modul în care aceştia îşi formează opiniile politice.
Aidan Kohn-Murphy, fondatorul organizaţiei Gen-Z for Change, explică pentru CNN cum TikTok a devenit o platformă esenţială pentru informarea tinerilor despre candidaţi.
„Informaţia se răspândeşte de la egal la egal, ceea ce îi face pe tineri să se implice mai mult în susţinerea candidaţilor”, spune el.
Un fenomen interesant este felul în care TikTok readuce în atenţie scandalurile mai vechi. „Eram în clasele V-VII când a apărut caseta Access Hollywood cu Trump. Mulţi dintre noi deveniserăm insensibili la declaraţiile lui şocante, dar pentru tinerii care votează acum pentru prima dată, aceste scandaluri sunt noi şi şocante”, explică activistul.
Principalele teme care îi preocupă pe tinerii alegători sunt schimbările climatice, drepturile reproductive, violenţa armată şi poziţia lui Biden faţă de Israel.
Atât Kamala Harris, cât şi Donald Trump şi-au concentrat eforturile de campanie pe această generaţie care ar putea înclina balanţa în alegeri.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE
ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media – ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
astăzi, 11:34
astăzi, 11:31
astăzi, 11:20
astăzi, 11:13
astăzi, 10:36
astăzi, 10:09
astăzi, 09:31